fbpx

3 μέρες στη Βαρσοβία της Πολωνίας!

Το ταξίδι μας στη Βαρσοβία, την πρωτεύουσα της Πολωνίας, δύσκολα θα το ξεχάσουμε! Πριν ακόμη προσγειωθούμε, στον αέρα κυριολεκτικά, είχαμε τα πρώτα απρόοπτα! Αυτά όμως δεν έχουν τόσο σημασία όσο οι εμπειρίες που αποκομίσαμε και που δεν βλέπουμε την ώρα να μοιραστούμε μαζί σας!

Η Βαρσοβία, μία ζωντανή πόλη, μας καλωσόρισε με πολύ κρύο και με αναζωογονητικό αέρα! Προσγειωθήκαμε σχεδόν 7 το απόγευμα και το αγαπημένο μας Uber μας εξυπηρέτησε πηγαίνοντάς μας στο ξενοδοχείο μας, το MDMHotel! Αφού τακτοποιηθήκαμε βάλαμε μπρος για το φαγητό μας! Ευτυχώς το εστιατόριο U Szwejka που είχαμε επιλέξει ήταν απίστευτα κοντά στο ξενοδοχείο μας. Απολαύσαμε τα παραδοσιακά εδέσματα, τα αλλαντικά και το τεράστιο σνίτσελ και στη συνέχεια περπατήσαμε στη γύρω περιοχή ίσα ίσα για να αφουγκραστούμε τον ρυθμό της πόλης. Η ώρα ήταν ήδη 11 το βράδυ και το κρεβάτι μας καλούσε μιας και θέλαμε να έχουμε δυνάμεις για την επόμενη μέρα!

1η μέρα εξερεύνησης!

Palace of Culture and Science

Αφού φάγαμε ένα καλό πρωινό ντυθήκαμε ζεστά με σκούφο, γάντια, κασκόλ και όλα τα σχετικά και πήραμε το δρόμο για να εξερευνήσουμε την πόλη. Πρώτος σταθμός το παλάτι της Κουλτούρας και της Επιστήμης, ένα επιβλητικό κτήριο με ύψος 231 μέτρα, που σε αναγκάζει να στρέψεις τα μάτια σου ψηλά. Πληρώσαμε το εισιτήριο 20 ζλότι ανεβήκαμε στο ψηλότερο σημείο που σου επιτρεπόταν για να θαυμάσεις την υπέροχη θέα!

view from palace of culture and science warsaw

Η θέα από το παλάτι

Warsaw Uprising Museum

Το Μουσείο Εξέγερσης της Βαρσοβίας είναι αφιερωμένο στην εξέγερση της πόλης το 1944, στον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Στο εσωτερικό του θα βρεις αντικείμενα των μαχητών, ερωτικά γράμματα, ρούχα και παιχνίδια παιδιών που σκοτώθηκαν ενώ μπορείς να παρακολουθήσεις το ντοκιμαντέρ  που παρουσιάζει την τότε εποχή. Η μουσική και τα εμβατήρια που ακούγονται σε κάνουν να νιώθεις ένα δέος γι’ αυτούς τους ανθρώπους που αγωνίστηκαν για να ελευθερωθούν.

Approved tips: Η είσοδος είναι δωρεάν τις Κυριακές! Βέβαια μπορείς να συναντήσεις πολύ κόσμο και ουρά! Επίσης, φρόντισε να έχεις μαζί σου 5 ζλότι σε κέρματα για το κουτί που θα αφήσεις τα πράγματά σου.

Η Παλιά Πόλη της Βαρσοβίας

Ολοκληρώσαμε την περιήγησή μας στο μουσείο και βγήκαμε να περπατήσουμε μέχρι την Παλιά Πόλη. Στο δρόμο βγάλαμε φωτογραφίες στο άγαλμα του Κοπέρνικου και στο Βασιλικό Κάστρο της Βαρσοβίας, το οποίο βρίσκεται στην είσοδο της Παλιάς Πόλης. Το συγκλονιστικό είναι ότι αυτή η παραμυθένια περιοχή της Βαρσοβίας δημιουργήθηκε μόλις πριν κάτι δεκαετίες αφού είχε ολοκληρωτικά κατεδαφιστεί στο 2οΠαγκόσμιο. Να αναφέρουμε ότι έχει χαρακτηριστεί ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς από την UNESCO.

old town warsaw poland view

Η πολύχρωμη Παλιά Πόλη

Σεργιανίζοντας στα πλακόστρωτα δρομάκια νιώθεις πραγματικά ότι πρωταγωνιστείς σε κάποιο μαγικό έργο. Οι χρωματισμοί των κτιρίων, τα μαγαζιά με τα σουβενίρ και τα μικρά παράθυρα των σπιτιών δίνουν μία απίστευτη αίσθηση χαράς και περιέργειας.

old town warsaw poland

Μια άλλη οπτική της Παλιάς Πόλης

Μουσείο Ιστορίας Πολωνών Εβραίων ή αλλιώς Πόλιν

Όπως καταλάβατε, η πρώτη μας μέρα ήταν αφιερωμένη στα μουσεία! Πρόκειται για ένα σύγχρονο μουσείο με καλοφτιαγμένους χώρους. Τα εκθέματα που φιλοξενεί δείχνουν την ευημερία των Εβραίων της Βαρσοβίας και πως αυτοί συνυπήρχαν με τους υπόλοιπους κατοίκους πριν τα τρομερά γεγονότα του πολέμου. Είναι φοβερό το διαδραστικό υλικό και ο τρόπος που παρουσιάζει το ολοκαύτωμα και τη ζωή των Εβραίων στα χρόνια του κομμουνισμού. Η είσοδος στο μουσείο είναι 30 ζλότι.

polin museum warswa poland

Το Μουσείο Πόλιν

Καφές, φαγητό και μπύρα!

Η σειρά που συνήθως ακολουθούμε όταν ταξιδεύουμε!

Approved tips: Το καφέ Kafka είναι το ιδανικό μέρος για να απολαύσεις πέρα από τον καφέ σου και το πρωινό σου. Διαθέτει μία μεγάλη ποικιλία από λιχουδιές και απίστευτους φυσικούς χυμούς! Για να καταλάβετε εμείς βρεθήκαμε 2 φορές σ’ αυτό το μαγαζί και δεν το μετανιώσαμε καθόλου. Οι Πολωνοί χαίρονται πραγματικά τον καλό καφέ και δείχνουν να τον γεύονται με ευλάβεια. Δεν θα δυσκολευτείς να βρεις το μέρος που σου ταιριάζει!

Για παραδοσιακό πολωνικό φαγητό επισκέψου το Podwale και για απίστευτη μπύρα το Kufle I Kapsle. Σε όλα αυτά τα μέρη συχνάζουν κατά κύριο λόγο ντόπιοι!

2η μέρα εξερεύνησης

Lazienki Park

Το Πάρκο Λαζένκι είναι τεράστιο, πεντακάθαρο και καλοδιατηρημένο. Χρειάζεται τουλάχιστον δύο ώρες περπάτημα για να το γυρίσεις όλο. Ο συνδυασμός του πρασίνου, των λιμνών και του παλατιού το κάνουν μοναδικό. Αν είσαι τυχερός μπορεί και να συναντήσεις τα σκιουράκια και τα πανέμορφα παγώνια που ζουν στο εσωτερικό του. Οι ντόπιοι το προτιμούν είτε για μία πρωινή βόλτα με τα παιδιά τους είτε για να διαβάζουν μέσα στη μαγεία της φύσης.  Είναι σίγουρα ένα μέρος που θα πρέπει να επισκεφθείς όταν βρεθείς στη Βαρσοβία.

park lazienki warsaw poland

Η παγωμένη λίμνη του Πάρκου

park lazienki poland

Βόλτα στο πάρκο

Approved tips: Την ημέρα εκείνη απολαύσαμε κρύα ροφήματα στο καφέ Relaks. Στη συνέχεια αγοράσαμε ημερήσια κάρτα με 15 ζλότι το άτομο. Η Βαρσοβία έχει ένα αξιοπρεπέστατο σύστημα μέσων μαζικής μεταφοράς που σε εξυπηρετεί για να δεις όλη την πόλη. Μπορείς να βγάλεις κάρτα για 72 ώρες μόλις με 36 ζλότι το άτομο για τη ζώνη 1.

Wilanow Palace

Το Παλάτι του Βασιλιά Wilanow είναι αρκετά μεγάλο και το εσωτερικό του φανερώνει την έντονη χλιδή. Έχει όμορφους κήπους και μία τετραγωνισμένη αρχιτεκτονική. Είναι ωραίο να το επισκεφθείς αλλά δεν θα λέγαμε ότι θα κατενθουσιαστείς.

Approved tips: Αρκετά πριν μπεις στην πύλη υπάρχει ένα μικρό σπιτάκι απ’ όπου προμηθεύεσαι τα εισιτήρια σου. Μην το προσπεράσεις καθώς θα πρέπει να γυρίσεις πίσω. Το εισιτήριο είναι 20 ζλότι το άτομο για ένα μέρος του παλατιού και τους κήπους. Η καλύτερη εποχή για να το επισκεφθείς είναι σίγουρα το φθινόπωρο ή την άνοιξη. Θα χρειαστείς πάλι 5 ζλότι για να αφήσεις τα πράγματά σου. Επίσης, την Κυριακή είναι δωρεάν!

Φαγητό και μπύρα

Approved tips: Φαγητό στο υπέροχο εστιατόριο Stary Dom! Δύο βήματα δίπλα στο μαγαζί υπάρχει και η γλυκιά του έκδοση, όπου μπορείς να βρεις ό,τι λιχουδιά σκεφτείς! Για μπύρα στο Karma!

3η μέρα εξερεύνησης

Ποταμός Vistula

Η 3η και τελευταία μας μέρα ξεκίνησε με βόλτα στον ποταμό Βιστούλα, τον μακρύτερο και μεγαλύτερο ποταμό της Πολωνίας!

vistula river warsaw poland

Στο ποταμό Βιστούλα

Επιστημονικό Κέντρο Κοπέρνικου

Σίγουρα ήταν ένα από τα μέρη που δεν θέλαμε με τίποτα να χάσουμε παρόλα αυτά δεν είμασταν τόσο τυχεροί! Τα εισιτήρια ήταν sold out μέχρι το μεσημέρι και έτσι θα διακινδυνεύαμε να χάσουμε την πτήση μας! Η είσοδος είναι 30 ζλότι.

Approved tips: Φρόντισε να έχεις κάνει κράτηση εισιτήριου κάποιες μέρες πριν για να μην απογοητευτείς όπως εμείς!

Κάπως έτσι γυρίσαμε με τα πόδια στην Παλιά Πόλη, αγοράσαμε τα αναμνηστικά μας και φάγαμε κάτι γρήγορο στο Meeting Point!

Το ταξίδι μας στη Βαρσοβία ήταν αρκετά γρήγορο αλλά ταυτόχρονα πολύ γεμάτο! Είπαμε εις το επανιδείν στην Πολωνία αφού της υποσχεθήκαμε ότι θα γυρίσουμε για να γνωρίσουμε και τις άλλες πανέμορφες πόλεις της! Αν θες να δεις περισσότερες πληροφορίες για τα μέρη που επισκεφθήκαμε για φαγητό και ποτό στη Βαρσοβία κάνε κλικ εδώ!

Share:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *