fbpx

48 ώρες στο Βουκουρέστι!

Η επιλογή γι’ αυτό το ταξίδι αστραπή δεν ήταν τυχαία. Στο παρελθόν είχαμε επιλέξει ξανά την Ρουμανία ως προορισμό και μας είχε αφήσει με ανάμεικτα συναισθήματα (διαβάστε εδώ περισσότερα). Ο λόγος λοιπόν που επιστρέψαμε πίσω ήταν για να περάσουμε την επέτειο των δύο χρονών μας στον τροπικό παράδεισο της Ρουμανίας, το Therme Bucharest Park, τον οποίο δεν καταφέραμε να δούμε στην πρώτη μας επίσκεψη (θα μάθετε στη συνέχεια γιατί!)

Ταξίδι για τη δεύτερη επέτειο μας

Το ταξίδι αυτό είναι από εκείνα που κανονίζει ο Χρήστος χωρίς καν να με ρωτήσει αλλά μιας και ο λόγος ήταν ιδιαίτερος και για μένα δεν είπα κουβέντα! Προσγειωθήκαμε γύρω στις εννιά το πρωί και κατευθυνθήκαμε προς το ξενοδοχείο μας. Επίτηδες είχαμε κλείσει δωμάτιο στο Rin Hotel, το οποίο βρίσκεται σε απόσταση 10 λεπτών. Πήραμε τα απαραίτητα και καλέσαμε ταξί μέσω Uber  (εδώ θα βρεις μία έκπτωση για τη πρώτη σου διαδρομή) για να μας μεταφέρει στο πάρκο ευεξίας και χαλάρωσης.
Φτάσαμε στο Therme με μια χαρά, με μια ανυπομονησία, δεν φαντάζεστε! Η καθημερινότητα μας είχε εξαντλήσει και αυτό το ταξιδάκι ήταν ό,τι έπρεπε! Πληρώσαμε τα εισιτήρια (κάτι λιγότερο από 40 ευρώ και οι δύο), πήραμε τον απαραίτητο εξοπλισμό, μπουρνούζια, βραχιολάκια εισόδου και κλειδιά για τα προσωπικά μας ντουλαπάκια και ξεκινήσαμε για την εμπειρία ενός σπα.

Therme Bucharest Park Experience

Τρεις ώρες περάσαμε κάνοντας σάουνα, κολυμπώντας σε πισινές και δοκιμάζοντας τις νεροτσουλήθρες (χωρίς μεγάλη επιτυχία βέβαια). Θεωρούμε τρεις ώρες είναι υπεραρκετές για να προλάβετε να τα δείτε όλα χωρίς να κουραστείτε. Υπέροχη εμπειρία που αξίζει να την απολαύσετε.

Γρήγορα tips

· Φρόντιστε να έχετε το δικό σας μαγιό! Το πάρκο δεν σας δίνει τη δυνατότητα ούτε να αγοράσετε ούτε να δανειστείτε (κάπως έτσι την πατήσαμε την πρώτη φορά και δεν καταφέραμε να μπούμε).
· Προτίμηστε να είστε εκεί πριν τις δώδεκα για να αποφύγετε τις ουρές. Η Ρουμανία δεν έχει θάλασσα και για τους περισσότερους είναι το μοναδικό μέρος δροσιάς.
· Τα ταξί στη Ρουμανία είναι πάμφθηνα. Ιδίως το Uber είναι ευρέως διαδεδομένο.
· Δεν χρειάζεται να πάρετε τα μέσα μαζικής μεταφοράς καθώς παρόλο που τα εισιτήρια είναι πολύ φθηνά, τα έξοδα θα είναι πάνω κάτω τα ίδια με το να μετακινηθείτε με ταξί. Απλά θα είστε πιο άνετα!
· Βάλτε ζώνη! Δεν φαντάζεστε πως τρέχουν!

Βόλτα στην πόλη

Μετά από τον παράδεισο χαλάρωσης φυσικό αποφασίσαμε να κάνουμε μία γρήγορη βόλτα στο κέντρο της πόλης και να τσιμπήσουμε και κάτι. Επιλέγοντας για ακόμη μία φορά το ταξί ως μεταφορικό μέσο ήμασταν σε 20 λεπτά το κέντρο. Περπατήσαμε στα πλακόστρωτα, στις μεγάλες λεωφόρους, χαζέψαμε βιτρίνες και στο τέλος όλα μας οδήγησαν στο αγαπημένο μας εστιατόριο για φαγητό, το Caru cu Bere. Ένα υπέροχο κτίριο με ξύλινη διακόσμηση και σημαντική ιστορία. Χτισμένο το 1898 σε neo-gothic στυλ. Εκεί θα συναντήσετε σερβιτόρους ντυμένους με παραδοσιακές στολές και αν είστε τυχεροί θα ακούσετε ζωντανή παραδοσιακή μουσική με τα αντίστοιχα χορευτικά τους. Χορτασμένοι και με καλή διάθεση γυρίσαμε νωρίς νωρίς στο ξενοδοχείο για να έχουμε δυνάμεις για την επομένη!

2η μέρα στο Βουκουρέστι

Ξυπνήσαμε νωρίς, πήραμε το πρωινό μας στο ξενοδοχείο και καλέσαμε ταξί με κατεύθυνση το πάρκο Tineretului Park. Το Βουκουρέστι πρέπει να σας πούμε ότι έχει μερικά από τα ωραιότερα πάρκα που έχουμε δει. Γεμάτα πράσινο, λίμνες και ανθρώπους κάθε ηλικίας. Σε λιγότερο από μισή ώρα αφήσαμε το ταξί και περιηγηθήκαμε μέσα στο πάρκο. Αρκετά μεγάλο με μια τεράστια λίμνη στη μέση και πολλούς ποδηλάτες τριγύρω. Αν και ήταν αρκετά πρωί υπήρχε έντονη κίνηση από άτομα που έκαναν τρέξιμο, yoga ή απλά λιάζονταν στον ήλιο. Το πάρκο παρόλα αυτά δεν ήταν το πιο καθαρό και περιποιημένο που είχαμε επισκεφθεί στο Βουκουρέστι, το Παρίσι των Βαλκανίων όπως λένε. Προσφέρεται όμως για μία όμορφη βόλτα αλλά και για εκδηλώσεις μιας και έχει πολλούς μεγάλους και ανοικτούς χώρους.
Το πρωινό αυτό όμως είχαμε βάλει στοίχημα να περπατήσουμε όσο μπορούμε. Να εκμεταλλευτούμε όλη μας την ημέρα! Έτσι, ξεκινήσαμε για το επόμενο πάρκο που θα βλέπαμε, το Carol Park.

Η βόλτα μας στο Carol Park

Το πάρκο έλαβε το όνομά του από τον Βασιλιά της Ρουμανίας Carol I. Το μαυσωλείο και το μνημείο του αγνώστου στρατιώτη δίνουν στο πάρκο μία άλλη ιστορική βαρύτητα, που έχει τις ρίζες του στον κομμουνισμό. Το Carol Park αποτελεί πραγματικά μία ανάσα δροσιάς μέσα στον καυτό ήλιο του καλοκαιριού. Παντού υπάρχουν λουλούδια, ψηλά δέντρα και παγκάκια που μπορείς να ξεκουραστείς. Ιδιαίτερα περιποιημένο, καθαρό και ασφαλές για μία βόλτα με την οικογένειά σας.

Καφεδάκι και στη συνέχεια βόλτα στο Πάρκο Cismigiu

Η αλήθεια είναι ότι το περπάτημα μας είχε κουράσει λίγο και χρειαζόμασταν σίγουρα κάτι να πιούμε. Κάναμε μία στάση στα Starbucks και μείναμε εκεί κάτι λιγότερο από δύο ώρες. Ίσα για να αποφύγουμε τις υψηλές θερμοκρασίες του μεσημεριού και μετά ξανά στους δρόμους! Ξεκινήσαμε για το Πάρκο Cismigiu. Ένα από τα αγαπημένα μου, καταπράσινο, πολύχρωμο με μια χαριτωμένη λίμνη στη μέση. Μπορείς να κάνεις και βαρκάδα!

cismigiu

Το πάρκο Cismigiu

Αργά το απόγευμα απολαύσαμε το βραδινό μας πάλι στο Caru cu bere, το οποίο έχει γίνει στέκι μας πια! Στη συνέχεια πήραμε το δρόμο για το ξενοδοχείο και μετά κατευθείαν για το αεροδρόμιο. Ένα μοναδικό διήμερο έφτανε στο τέλος του.

Share:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *