fbpx

Μονοήμερη κρουαζιέρα στα νησιά του Αργοσαρωνικού, Ύδρα, Πόρο, Αίγινα με την Signature Travel

Ο Σεπτέμβρης έχει ήδη μπει για τα καλά και μας υπενθυμίζει ότι το καλοκαιράκι φτάνει σιγά σιγά στο τέλος του. Η δική μας διάθεση όμως έχει κάτι από αλμύρα και ξεγνοιασιά. Έτσι, λοιπόν, ετοιμαστήκαμε για μία μονοήμερη κρουαζιέρα στα νησιά του Αργοσαρωνικού, Ύδρα, Πόρο, Αίγινα. Επιλέξαμε τη Signature Travel για να διασφαλίσουμε ότι η μονοήμερη απόδραση θα ήταν μία ευχάριστη εμπειρία και βάλαμε πλώρη για Ύδρα, Πόρο, Αίγινα.

Λίγα λόγια πριν ξεκινήσουμε για τα νησιά του Αργοσαρωνικού!

Το εισιτήριο για τη μονοήμερη κρουαζιέρα είναι στα 55 ευρώ το άτομο και περιλαμβάνει πέρα από τα μεταφορικά, ψυχαγωγικό πρόγραμμα μέσα στο πλοίο και φαγητό στον μπουφέ. Η αναχώρηση γίνεται από την Μαρίνα Φλοίσβου γύρω στις 8 το πρωί, όπου σε καλωσορίζουν τα μέλη του πληρώματος και σου δίνουν την κάρτα επιβίβασης.

1ος σταθμός, η αρχοντική Ύδρα

Η Ύδρα βρίσκεται σε απόσταση μόλις δύο ωρών από τον Πειραιά παρόλα αυτά κρατά αναλλοίωτα τα μεγαλειώδη χαρακτηριστικά της. Στην ουσία είναι μία μικρή πινελιά στον χάρτη, ένα βραχώδη νησί που έχει γίνει πόλος έλξης καλλιτεχνών και άλλων γνωστών celebrities Ελλήνων και ξένων. Στην Ύδρα δεν υπάρχουν αυτοκίνητα και οι μεταφορές γίνονται με γαϊδουράκια και κάρα. Το λιμάνι κατακλύζουν ιστιοφόρα και κρουαζιερόπλοια που δίνουν στο νησί έναν κοσμοπολίτικο αέρα. Τα στενά πλακόστρωτα δρομάκια σε καλούν να τα εξερευνήσεις και όσο προχωράς τόσο ο δρόμος γίνεται ανηφορικός. Κάπου εκεί ψηλά αν και λαχανιασμένος η θέα θα σε αποζημιώσει και με το παραπάνω. Ένα καρτ ποστάλ ξετυλίγεται μπροστά σου και εσύ δεν έχεις παρά να αποτυπώσεις τις εικόνες στο μυαλό σου. Αχ, τα νησιά του Αργοσαρωνικού είναι ένα θαύμα.

νησιά αργοσαρωνικού ύδρα

Τι επιλέξαμε να κάνουμε στην Ύδρα

Κάτι λιγότερο από δύο ώρες μείναμε στο νησί και έτσι επισκεφθήκαμε τα μέρη εκείνα που μας τράβηξαν το ενδιαφέρον. Το Φαρμακείο Μουσείο φυσικά δεν μπορούσε να λείπει από τις επιλογές μας. Το Φαρμακείο Μουσείο (Φαρμακείο Ραφαλιά) διατηρεί τη μορφή του από το 1890 και είναι από τα παλαιότερα φαρμακεία της Ελλάδας. Ουσιαστικά λειτουργεί ως αξιοθέατο στην Ύδρα και μαζεύει πολλούς επισκέπτες του νησιού μιας και είναι μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς. Δυστυχώς απαγορεύονται οι φωτογραφίες στο εσωτερικό του και έτσι το υλικό μας δεν είναι πλούσιο. Δεύτερη στάση η Οικεία του Λάζαρου Κουντουριώτη, το κίτρινο σπίτι με την υπέροχη θέα. Κατεβαίνοντας προς το λιμάνι και κατευθυνόμενοι προς το πλοίο απολαύσαμε ένα γευστικότατο παγωτό από το The Cool Mule. Εκεί θα βρεις σπιτικές γεύσεις και χειροποίητα παγωτά φτιαγμένα από εξαιρετικά υλικά. Δοκίμασε το red velvet και θα μας θυμηθείς.

2ος σταθμός, ο γραφικός Πόρος

Αξίζει να χαθείς στα στενά δρομάκια του και να ανακαλύψεις τους καλά κρυμμένους θησαυρούς του. Ασπρισμένες αυλές στολισμένες με κοχύλια σε καλωσορίζουν ενώ η εκκλησία του Αγίου Γεωργίου δεσπόζει περιτριγυρισμένη με αγάπη και φροντίδα από τους μόνιμους κατοίκους του νησιού. Εμείς ακολουθήσαμε το δρόμο για το Ιστορικό Ρολόι. Είχαμε μόλις σαρανταπέντε λεπτά στη διάθεση μας για να πάρουμε μία γεύση από το νησί του Πόρου. Ο Πόρος κατακλύζεται από πεύκα ενώ φημισμένο είναι και το λεμονοδάσος του. Όσο για τα τοπικά προϊόντα που μπορείς να προμηθευτείς, σου προτείνουμε το λάδι και τα σπειροειδή. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα επιστρέψουμε στο νησί για να απολαύσουμε τη θέα από το εκκλησάκι του Προδρόμου.

νησιά αργοσαρωνικού πόρος

3ος σταθμός, η όμορφη Αίγινα

Η Αίγινα είναι ο ιδανικός προορισμός για ένα Σαββατοκύριακο ή και για περισσότερες μέρες μιας και είναι μία ανάσα από την Αθήνα και αρκετά οικονομική. Η Αίγινα φημίζεται για την παραγωγή φιστικιών σε πολλές ποικιλίες και παραλλαγές. Αν πρέπει κάτι να επισκεφθείς οπωσδήποτε είναι το Μοναστήρι του Αγίου Νεκταρίου και τον Αρχαιολογικό Ναό της Αφαίας. Εμείς περιοριστήκαμε στο λιμάνι της Αίγινας και στα σοκάκια του. Κάναμε τη βόλτα μας στα στενά δρομάκια και προμηθευτήκαμε φιστίκια Αιγίνης με αλάτι και παστέλι από τον Μούρτζη (λειτουργεί από το 2001). Απολαύσαμε την μπυρίτσα μας στο καφέ Οινόη και προσκυνήσαμε στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου στο λιμάνι.

νησιά αργοσαρωνικού αίγινα

Η επιστροφή μας

Στο απόηχο μιας ημέρας γεμάτη με εικόνες, συναισθήματα, κούραση και ευτυχισμένα χαμόγελα αποχαιρετούμε με αγάπη τα τρία αυτά νησιά του Αργοσαρωνικού που μας φόρτωσαν με εμπειρίες. Τι λες φύγαμε για Ύδρα, Πόρο, Αίγινα;

Για περισσότερό φωτογραφικό υλικό ακολούθησε μας στο Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest.

Βρες έναν εναλλακτικό προορισμό για μία μονοήμερη απόδραση αν βρίσκεσαι στην βόρεια Ελλάδα εδώ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *