fbpx

Κάλυμνος, το νησί των Σφουγγαράδων

Η Κάλυμνος είναι το τέταρτο σε μέγεθος νησί των Δωδεκανήσων με μεγάλη παράδοση στην επεξεργασία και εμπορία σφουγγαριών. Το έδαφός του είναι άγονο και βραχώδη. Προσφέρετε για εναλλακτικό τουρισμό, για λάτρεις της αναρρίχησης και των καταδύσεων. Μάλιστα, αποτελεί διεθνή προορισμό αναρρίχησης αφού κατέχει μερικές από τις ομορφότερες διαδρομές.

Πόθια Καλύμνου

Στην Κάλυμνο βρεθήκαμε για τον δεκαπενταύγουστο και περάσαμε τρεις όμορφες ημέρες παρέα με φίλους. Φτάσαμε στο λιμάνι του νησιού, στην Πόθια, με το καράβι της γραμμής από Κω για Κάλυμνο.
Η Πόθια είναι η πρωτεύουσα του νησιού χτισμένη στις πλαγιές δύο αντικρυστών λόφων. Ιδιαίτερα γραφική μιας και τα σπίτια είναι πολύχρωμα και με τη χαρακτηριστική νησιώτικη αρχιτεκτονική. Μπορείς να περπατήσεις στα στενά της δρομάκια και να αγοράσεις τα αναμνηστικά σου. Γρήγορα, όμως, αποχωριστήκαμε την Πόθια και πήραμε το δρόμο για το ξενοδοχείο.

boat kalymnos

Στο καράβι με θέα το λιμάνι της Καλύμνου

Η διαμονή μας

Για τη διαμονή μας επιλέξαμε το Kalyspo Studios, το οποίο είναι στα 50 μέτρα από την πιο κοντινή παραλία. Διαθέτει ευρύχωρα δωμάτια με υπέροχη θέα το νησί της Τελένδου. Φυσικά, δεν χάσαμε την ευκαιρία να ρεμβάσουμε στο μπαλκόνι και να ρίξουμε τη βουτιά μας στην πισίνα. Το κατάλυμα είναι τοποθετημένο στις Μυρτιές, έναν παραθαλάσσιο οικισμό. Στη γύρω περιοχή θα βρεις πληθώρα μαγαζιών για φαγητό και μέρη για καφέ ή ποτό.

kalypso hotel kalymnos

Στο μπαλκόνι έξω από το δωμάτιό μας στο Kalypso Studios

Φαγητό στην Κάλυμνο

Η πρότασή μας για καλό φαγητό με θέα είναι το Aegean Tavern. Εξαιρετικό εστιατόριο στο Μασούρι με απίστευτες μερίδες. Εκεί, πραγματικά, θα απολαύσεις το φαγητό σου. Ιδιαίτερες γεύσεις και συνδυασμοί συνθέτουν το μενού. Οι μερίδες είναι αρκετά μεγάλες και προσεγμένες. Ό,τι και αν δοκιμάσαμε ήταν υπέροχο. Όσο για τη θέα τα λόγια είναι περιττά. Το ηλιοβασίλεμα σου κόβει την ανάσα. Η Τέλενδος απέναντί μοναδική.
Approved Tip: Κάνε την κράτησή σου από την προηγούμενη μέρα γιατί είναι πάντα γεμάτο. Ζήτησε τραπέζι στο μπαλκόνι για να ζαλιστείς από την υπέροχη θέα.

Aegean Tavern

Επίσκεψη στην Τέλενδο

Η Τέλενδος ήταν κάποτε ενωμένη με την Κάλυμνο αλλά ένας μεγάλος σεισμός το 535 μ.Χ. συντέλεσε στον αποχωρισμό. Είναι μικρή σε μέγεθος με ελάχιστους μόνιμους κατοίκους. Το έδαφός της είναι άγονο και τραχύ. Χωρίς ίχνος αυτοκινήτου απέχει μόνο 750 μέτρα από την Κάλυμνο. Η συγκοινωνία πραγματοποιείται με καΐκια που ξεκινούν από το λιμάνι, στις Μυρτιές. Το εισιτήριο είναι μόλις 2 ευρώ ενώ σε δέκα λεπτά είσαι κιόλας απέναντι. Προσφέρεται για εναλλακτικό τουρισμού, για στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης.
Περπατήσαμε στα παραλιακά μαγαζιά και καθίσαμε για φαγητό σε ένα ταβερνάκι πάνω στη θάλασσα. Φάγαμε θαλασσινά και παραδοσιακά εδέσματα σε μία οικογενειακή όπως φάνηκε επιχείρηση. Το εστιατόριο λέγεται Το Καψούλι και το συστήνουμε ανεπιφύλακτα.

Μαγευτική Τέλενδος

Λιμάνι Τελένδου

telendos island

Η θέα της Τελένδου

Βόλτα στο Βαθύ Καλύμνου

Η διαδρομή από την μία περιοχή στην άλλη είναι γρήγορη και ευχάριστη. Έχεις την ευκαιρία να θαυμάσεις τα ψηλά βουνά και την θέα της θάλασσας. Οι δρόμοι είναι ελαφρώς απότομοι, οπότε πρέπει να είσαι προσεκτικός. Θα διασχίσεις μικρά παραδοσιακά χωριά και άγονες εκτάσεις. Το λιμάνι της Ρίνας στο Βαθύ όμως θα σε αποζημιώσει. Το λιμάνι έχει τη φήμη ως το Φιόρδ της Ρίνας. Γύρω από τον στενό όρμο υπάρχουν απότομα βράχια και μικρά καΐκια. Επιπλέον, μπορείς να επισκεπτείς τις ταβερνούλες που υπάρχουν γύρω από το λιμάνι.

vathi rina

Στα Φιορδ της Ρίνας

Εμείς από την άλλη επιλέξαμε την περιπέτεια! Νοικιάσαμε κανό μαζί με όλον τον εξοπλισμό και φύγαμε για να ανακαλύψουμε τις κρυμμένες παραλίες και σπηλιές της περιοχής. Η φάση είχε πολύ γέλιο μιας και ήταν η πρώτη μας φορά. Ανίδεοι ακόμη και στο πως πρέπει να κρατάς το κουπί. Τα καταφέραμε όμως και φτάσαμε σε μία από τις παραλίες και χαρήκαμε το μπάνιο μας.

Τελευταία μέρα!

Η τελευταία μας μέρα στην Κάλυμνο ήταν γεμάτη βόλτες στα στενά της Πόθια, και ατελείωτο παιχνίδι με κάρτες στις καφετέριες του λιμανιού. Πριν επιβιβαστούμε όμως στο πλοίο για να γυρίσουμε στη Κω, κάναμε μία στάση για το πιο γνωστό γαλακτομπούρεκο του νησιού, στον Μιχαλάρα! Υπέροχη γεύση, μην το χάσεις!

Για περισσότερες περιπέτειες ακολούθησε μας στο Facebook, Instagram, Twitter.

Share:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *